you sati-sati-satisfy my soul

morning time, evening cold 
-fy my soul 
 
 
hejsan. idag är det måndag. snart har jag äntligen jobbat klart,
bara tre ynka dar kvar. sen är jag ledig i tre dagar. sen jobbar jag
måndag-söndag och idag kallade chefen in mig för att berätta att
jag fått förlängt vikariat, om jag går med på att jobba på en annan
avdelning. det kan jag, så det är typ klart. det är en tjej som ska
ta semester över ramadan så då får jag vikariera hela ramadan
vilket är till och med 20 september. känns kul! och skönt. jag kommer
ha pengar och pengar är ju aldrig fel. speciellt inte när hyran och
flygbiljetter ska betalas!
På fredag åker jag till Malmö och träffar familjen som jag ska
bo hos i Dublin. spännande! nervös. de betalar flygbiljetterna :D
imorgon jobbar jag kort pass och ska leka med isabell och
sen med simon. hoppas jag hittar nåt fint att shoppa. och
så ska jag även hämta ut min reggaefestivalbiljett! PEPP!!!

i fredags när jag jobbade kort pass gick jag på stan med kristin
och köpte ett par skor. sen skulle hon iväg och då träffade jag
emelie och anna. köpte två klänningar och två par leggings.
filip och fredrik sprang runt och intervjuade folk och jag kom säkert
med en massa gånger i bakgrunden, haha, kommer verka som att
jag förföljde dem men det kändes som att det var de som ALLTID
skulle vara exakt där jag kom ut från affärer eller väntade på kompisar. haha. 
 
nu ska jag sova så jag orkar vakna i tid imorgonbitti. ciao.
 
ja. generellt är allt rätt bra. jag älskar mitt jobb och mitt liv.
 vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0