you put a hole in my head

just like you put a fire in the tree.
 
 
det är spännande när folk berättar att de läser min blogg,
som jag verkligen inte hade förväntat mig skulle göra det.
men det är fortfarande många siffror som är oförklarliga,
VILKA ÄR NI? kom igen, avslöja er nu.
 
 
idag cyklade jag hem tidigt, och tur var det för min fd hyresgäst kommer
snart och hämtar sina grejer, det hade jag glömt bort helt men så fort
jag kom innanför dörren ringde han och sa att han snart är här. haha.
så TUR att jag cyklade hem. skönt att han hämtar alla sina lådor och
möbler, så kan jag äntligen städa på riktigt i den här soptippen.

sen ska jag cykla till jobbet, och sen fira papi. jag grattade honom
kvart över tolv inatt, men mamma hade ändå hunnit före. heh.
det var sjukt jobbigt att cykla hem i motvind. och nu är kiosken stängd och det
är rätt så irriterande, jag vill köpa mjölk. NU. men orkar inte gå till ica.
det var allt för den här gången. min blogg måste vara väldigt spännande
och intressant, heh?
 
hejdåååå.

Kommentarer
Postat av: therese

Jag läser din blogg och här är min "hemliga" blogg =) =) Puss!

2009-08-22 @ 10:16:38
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0