you make it beautiful friend

you make it worth it to do the end. 
 
 
 
jag drömde en mardröm om att jag hamnat hos min gamla
värdfamilj i rotterdam igen. det var alldeles fruktansvärt. mardrömmar
har för övrigt blivit ett återkommande tema på mina nätter, jag vet inte
varför men ibland vaknar jag helt kallsvettig och vill bara skrika. då är
det skönt att ibland ha någon vid min sida, som lyssnar på mina drömmar
varesig han vill eller inte. haha.
 
jag lyssnar frenetiskt på denna
min nya favoritlåt
http://www.youtube.com/watch?v=1wX5oBXWVBc 
lite samma mysgenre som min gamle favorit
http://www.youtube.com/watch?v=UqrvUmU4Hso 
där mina vänner, har ni två sjukt bra låtar. 
 
själv ska jag sova nu, har en (självvald) tidig morgon imorgon.
är nämligen hos päronen och imorgon måste jag hem och välja
kläder inför utgången (jobbar tills det är förfestdags så hinner inte
hem och byta om utan får göra det på jobbet) samt inhandla alkohol
på stan. samt fixa lunchlåda och sådär. 
 
ont i ryggen, vad säger man på jobbet när kroppen säger emot?
nä. ingenting. för jag jobbar bara några månader och mina stackars
30 år äldre kollegor sliter dag ut och dag in och jag kan inte lägga
ännu mer jobb på dem. man får hålla käften och le. jag får betalt.
jag är näst yngst. men absolut minst, i kroppen, i muskelmassa.
äh. det är bara att hålla skenet uppe. snart är det bara en månad
kvar. känns nästan lite konstigt. det blir konstigt att gå på en annan
avdelning hela nästa månad, där är det tydligen stressigt och jävligt.
kommer sakna mina små psykotanter som jag jobbar med nu.
de är fantastiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0