why'd you wanna go and put stars in her eyes?

har vart upptagen. jobbat. festat.
igår var jättekul. förfest först hos mig,
det var jag, emelie, mallan, eric, simon,
viktor och david. körde dricklekar och sånt
där, sen gick vi ut. värt. idag jobbade jag
kväll, det var sjukt lugnt, läste mest tidning
och käkade mackor. haha. 
 
har inget att skriva.
jo förresten! idag när jag var på väg hem och
pratade med emelie i telefon mötte jag en kvinna
som hoppade av cykeln och frågade om jag modellat
nån gång. hon blev jätteförvånad när jag sa nej och
frågade om jag aldrig tänkt på att bli ansiktsmodell,
mitt ansikte skulle tydligen passa för det. jag blev
mega-smickrad och log hela vägen hem.
hon jobbade som makeup-artist och brukade sminka
folk som ska fotas och så. hon spenderade typ fem
minuter till att försöka övertala mig att ge mig in i
modellandet. hon snackade om att jag hade naturliga drag
och fina nyanser osv.. HUR MKT LUFT FÅR MAN INTE I SIG AV SÅNT!?
hah. kommer leva på det här hela hösten.
det var verkligen jättekul, blev jätteglad. WOHOOOO.
inte för att jag ska bli modell, men det är ju kul när nån som jobbar
med sånt verkligen hoppar av cykeln för att försöka övertala en om
att man skulle passa. mihh. glad tjej = jag. när jag kom till jobbet
sa en tant att jag hade jättefint hår och jag tänkte för mig själv
att jag spricker snart om nån ger mig en komplimang till. haha.
så ge mig inga komplimanger på ett tag, jag kommer få för mkt
luft i mig :D 
 
på måndag ska jag tvätta. snacka om att jag går på reserverna.
handlade för över tusen spänn i torsdags när jag skulle in på h&m
för att köpa ett par trosor. råkade köpa ett par jeans, en klänning,
ett linne samt fem par trosor. haha. nu ska jag inte ner på stan
på ett bra tag. kommer bli som att få en ny garderob när jag
tvättar, har inte tvättat på typ fyra veckor. sjukt :O upptagen tjej.
but I like it. 
 
 
 
life is good again. very good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0