they'll be making sure you stay amused

they'll fill you up with drugs and boose
maybe you'll make the evening news 
 
starz in their eyes - just jack
dagens soundtrack.

i fredags var jag i malmö och träffade familjen jag ska bo hos i dublin.
de var helt fantastiskt trevliga! avslappnade och snälla, tror jag kommer
trivas JÄTTEbra hos dem :) och BÄBIN var kanske VÄRLDENS sötaste!
verkligen jättefin och charmig! en glad en :)
LÄNGTAR TILLS JAG FÅR ÅKA :D kommer bli så himla kul.
 
igår var det urf för hela slanten. Först picknickade vi i stadsparken
och sen bar det av in på området. köpte en tshirt och så målade
jag och ellen en jättefin tygpåse som vi tyvärr tappade bort sen :( 
men men. såg en massa spelningar på stora scenen, den bästa 
var ABSOLUT alpha blondy. som väntat. när han körde cocody rock 
åkte rakt in på mina top5 best moments ever. lycka :) 
 
nu har jag precis kommit hem från rackarberget och
ska städa och diska.. mina päron kommer hem på
tisdag och köket är helt kaos. imorgon börjar slitet igen..
är ledig på lördag, det är veckans enda lediga dag. men
har två korta dagar, så jag klarar mig. älskar mitt jobb.
kommer verkligen sakna det när jag slutat. har ju fått
ett vikariat på en månad, men det är på en annan avdelning tyvärr :(
men där är det säkert också snälla tanter och gubbar.. fick
mitt schema i torsdags. eftersom det bara är 60% så är det
mestadels korta dagar vilket känns helt ok, även utifall att
jag inte skulle trivas. men jag hoppas på det bästa! 
 
ska försöka komma på nåt smarrigt att laga ikväll när jag får
besök, kanske bli lasagne. hoppas det blir nåt över så jag
kan få en lunchlåda tills imorgon också..
det var allt för denna gång. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0