I'm not crazy, or anything

 
helvete vilken jobbig dag. jag var ledig men megastressad hela
dan och har fortfarande nånslags hjärtklappning och vill bara gråta.
hundpromenad med lena - check.
sola och käka pizza med simon - check.
fika med petrus - check.
shoppa en onödig tshirt på skank - check. 
skvallra hos emelie - check.
kolla in carins new place - check.
äta hos föräldrarna - check.
må allmänt dåligt - check.

 
och jag hittar bilder som jag inte borde titta på 
och jag undrar när i helvete smärtan går över. 
seriöst. när fan händer det? jag vill inte mer. 
jag ska aldrig mer bli kär.
 
I don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna take breath with out you babe
I don't wanna play that part
I know that I love you
But let me just say
I don't want to love you in no kind of way no no
I don't want a broken heart
And I don't wanna play the broken-hearted girl...No...No
No broken-hearted girl 
 
 
imorgon ska jag hem tidigt och jogga innan jobbet. på kvällen
ska jag fira papi som fyller år. ja. imorgon blir en bra dag. 
jag längtar till dublin men är samtidigt meganervös över
vad jag kommer lämna här och vad jag kommer sakna
massor. närhet är beroendeframkallande. att vakna brevid
någon är beroendeframkallande. det kanske borde slutas
med. men samtidigt ska man ju passa på för att slippa ångra
sig. livet är härligt när man vaknar i ett instängt, svettigt rum,
tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0