i will never love a man

cause love and pain goes hand in hand
and i just cant do it
again.
 
 
laura marling - new romantic.
kvällens soundtrack.
 
 
seglade med pappa. fantastiskt. önskar vi bodde närmre båten,
isåfall hade jag seglat JÄMT. och lärt mig själv ordentligt. jag är
lycklig när jag är på havet, för mig är det oslagbart. helt oslagbart.
när jag kom hem var äntligen jag och diako hemma samtidigt, så
hängde lite med honom, hawal, reza och mejsam, spelade fifa på
hans nya plattskärmstv. i like. sen gick jag ut en sväng med malin
och det var också trevligt. hade tack och lov vett att klä mig ordentligt,
det är fan inte varmt om kvällarna längre! inte ljust heller :( bajsmörker.
 
 
generellt är allt rätt dåligt. om jag ska vara ärlig.
jag orkar inte förklara. men jag orkar inte just nu bara.

imorgon börjar mitt vik på den andra avdelningen och
jag är lite nervös om jag ska vara ärlig. det är ingen mjukstart direkt
heller, haha. sju dagar i sträck. varav bara två är lite kortare pass. ett
är megalångt dubbelpass.

de nya grannarna verkar mest vara konstiga. men en var schysst iaf.
jag dömer som vanligt folk efter första intrycket, förmodligen kommer
jag tycka bättre om dem sen när jag lärt känna dem lite bättre.
 
jag har ont lite överallt. mitt jobb sliter på kroppen.
nu ska jag sova som en stock. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0