i can't do the walk

I can't do the talk
I can't be your friend
unless I pretend
so give me the song and I'll sing it like I mean it
Give me the words and I'll say them like I mean it.





mihhh. jag vet inte.

igår köpte jag ett cykellyse som gick sönder när
jag (ok who am I kidding, det var simon som skulle
fixa) skulle montera det på cykeln. yes. fick cykla
hem i mörker. idag ska jag köpa ett nytt. men först:
tvätta tvätta tvätta. blir en himla massa maskiner och
GUD vad skönt det ska bli när det är klart. sen ska jag
till greken på lunch och singstar och sen till jobbet.


mitt 'nya' jobb är inte så jobbigt som jag trodde, förutom
att det sliter på kroppen som fan. men jag ska bara jobba
2-3 dagar i veckan nu så det klarar jag. sen tror jag att jag
råkade säga högt om en tant att hon var kort och tjock och
jag tror hon hörde det. hah. smidig tjej. att jag ens säger det
rakt ut. jag borde skämmas. jag och en annan tjej pratade om
vilka som skulle jobba kvällen och hon sa typ ja, hon som är
här som är blond, kraftig benstomme.. jag ba JAHA HON DEN
KORTA TJOCKA. sen var hon (den korta tjocka..) skitotrevlig
mot mig hela kvällen, så jag misstänker att hon hörde mig från
runt hörnet. hon som redan hatade mig för att hon inte gillar nya
människor typ. fy fan vilken bra timing jag har. mihh. orkar inte.
hon får hata mig om hon vill, det hade jag också gjort om jag
vore hon.

nu är det tvättdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0