danny boy, don't be afraid

shake that ass and misbehave.
veckans soundtrack. jag får aldrig nog.
 
 
jag har hittat spännande musik idag på spotify.
det är väl sånt man gör när man borde städa. iaf
jag gör det. lily allen och laura marling är dagens fynd.
the beach boys, stevie wonder, janet jackson, kylie minouge
och little richard är andra  som även nästlat sig in i mina playlists idag.
 
annars stormar det mest ute, för mkt för att jag ska våga ta mig till ica.
jag är alltså jävligt hungrig. litar på att rosenkvist köper mat till mig på
vägen hit efter sin fotbollsträning. haha. han vet inte om det än dock.
nåväl.
 
hög standard - peps blodband
spännande gammal progg om
den dåvarande materialismen,
somom den vore något jämfört
med dagens. nåväl.
 
själv tror jag att jag behöver terapi för att
få min shoppomani i schack. jag har gjort
av med löjliga mängder pengar på kläder
den här sommaren. och våren också för
den delen. det började i holland. jävla holland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0