coming out of my cage and I've been doing just fine

gotta gotta be down because I want it all! 
 
 
jag är fan sjuk. helvete. förkyld.
igår var kul. det jag minns. har visat
sig att det var en massa som hände
som jag verkligen inte var medveten
om men inga värre misstag är gjorda!
drack bara lite för mkt. jag borde fan inte
få festa nu när jag jobbar hahah jag går
fan för hårt ut, blir helt överambitiös och
blir alldeles för full. 
 
hamnade på rätt ställe till slut iaf och vaknade
till en mysig morgon med ett fantastiskt väder.
så småningom gick jag och träffade magnus vid ica
och vi gick till stadsparken och åt glass, och
sen till mc donalds för välbehövligt bakfyllekäk. 
 
nu är jag hos mina päron och är helt megasjuk. usch.
imorgon ska jag jobba. ledig måndag WOHOO. ska jobba
även om jag är sjuk, det är ju helg så jag har inte råd att
missa det här passet. det är mkt pengar serni! 
 
 
annars längtar jag mest tills när jag drar till dublin. det blir fantastiskt.
ska bli skönt, med ett nytt ställe, nya människor. ett nytt hem och kanske
nya vänner för livet. i hope. och nya ställen att festa på ;) och ser verkligen
fram emot att se irland och vad det har att erbjuda! mkt spännande.
har snackat med 6 olika tjejer redan som också är au pairer där, vi
har stämt träff för fika och utgång och sådär, det blir bra. ingen känner
ju nån i stan typ, alla bara slänger sig för stupet precis som jag. fantastiskt.
jag är så peppad att jag nästan inte vet vad jag ska göra av mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0