äntligen INTE hemma längre :D

jag har lämnat familjen. äntligen.
tack och lov var kristin här och gjorde det hela så mkt
enklare, utan henne hade jag nog hoppat framför tåget
eller nåt, men tack vare henne blev det till slut en rätt
bra och rolig dag. tack för att du finns!!!!!!!!!!!!!!!!!111ettett
 
nu bor jag hos tim och chillar. imorgon ska jag söka lite jobb,
helst i uppsala, men rotterdam vore helt okej det med, tyvärr
finns det typ bara cc-jobb för svensktalande.. men men. vi
får se hur det blir. huvudsaken är att jag inte behöver  jobba
för en psykiskt störd bitch som tror att världen snurrar runt
henne. joråsåatteee.. så rik ska jag aldrig bli. fast jag försöker
övertala mig själv att man faktiskt inte måste vara som hon är,
bara för att man är rik. men det är svårt. än så länge har jag
inte lyckats övertala mig själv. haha.

usch, första dagen kände mig helt paranoid. sov på
svenska kyrkan (fick ett jättefint rum, så himla snällt!)
och varenda kvinna jag såg på stan såg ut som henne,
jag var lite rädd att hon skulle komma till kyrkan och skälla
på mig. förstår ni liksom hur störd jag blev av henne??
då tänker jag liksom, tänk de som faktiskt måste vara rädda för
att bli FYSISKT skadade av nån i sin familj eller så. jag hade ju
ändå tur att den här störda kvinnan 'bara' ville skada mig psykiskt.

och jag är ganska nöjd med mig själv, att jag inte riktigt lät henne
komma åt mig. för jag är tillräckligt säker i mig själv att veta att
det är hon som är galen, inte jag. jag inbillade mig ingenting
av det hon gjorde mot mig, alla som nånsin hälsade på mig
var mer eller mindre rädda för henne. utom tim. han är nog
inte rädd för nåt.

han ringde och skällde ut henne och hennes man efter jag hade
dragit. i 40 minuter. vilken fantastisk karl. behövde inte be honom
eller så, han gjorde det självmant. för att han själv var förbannad.

efter min natt på svenska kyrkan åkte jag till tim, och det är här
jag bor nu. om dagarna jobbar tim, så jag har mest ätit vla, vart
ute i solen samt läst 32 sidor i en holländsk pocketbok! duktig tjej!
ska fortsätta imorgon. på torsdag kommer maria till tilburg och
på kvällen ska vi ut, med tim och hans kompisar. på fredag ska
jag hämta mina sista grejer i rotterdam, och så ska jag och maria
till american apparel och primarkt. ska försöka hålla hårt i mina pengar
dock, nu när jag är arbetslös och allt..  
 
om 8 dagar åker vi till sverige. ska bli så himla skönt att
krama mina föräldrar!!!
och att jävlas med diako igen,
och att spela guitar hero med sebastian,
och att äta cheeseballs hemma hos greken.
och att spela piano med mina noter.
och att ha bregott på mackan och inte nåt jävla osaltat skitsmör.
och (faktiskt) att kunna gå i nån stickad klänning med leggings under utan att svettas ihjäl. 
och att fira VALBORG (med alla karlar.) haha. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0