in pursuit of hapiness, total togetherness

åh. igår skrev jag ett hur långt inlägg som helst, men innan jag hade
sparat det kom diako och frågade fall vi skulle hänga i tvrummet. så
jag drog utan att ha sparat det, och när jag kommer tillbaka till datorn
några timmar senare så har den helt självmant hittat på att den ska
stänga av sig, så det står 'windows avslutas' i rutan, och jag har ingen chans
att göra nånting. intressant. 
 
aja. var uppe till fem inatt. vaknade klockan halv fyra idag. skönt.
det jag skrev om igår var iaf en massa glada saker, som att jag
har fått jobb, rik och tessa har blivit tillsammans igen, vi hade en
grymt bra konsert med
de visa igår, och att jag hade sett 'sex and
the city'-filmen med kristin och hanna. och att det bara är åtta
dagar kvar nu tills tim kommer hit. wiiie :)


ibland känns allt bara så bra liksom.

mina nya grannar är kanske hur bra som helst, i fredags var det
förfest i vår korridor och det slutade med att jag, cedric, katerin
och diako blev kvar hela natten. jag var den första som gick och
la mig, klockan tre, de andra var uppe till sex :P jag var den enda
som inte drack (jag var bakis samt hade konsert nästa dag), det
var fan skitkul. för de andra drack tequila och blev råfulla. fast
ärligt talat är de lika sköna när de är nyktra ändå, så det spelade
inte så stor roll. men många goda skratt blev det, och det känns
som att vi börjar lära känna varandra, äntligen. tp kom också
förbi och vi pratade lite med henne, haha, intressant tjej. (verkligen inte)
men men. först skulle det alltså vara en förfest bara, men de kom snabbt
tillbaka efter festletande och bestämde sig för att fortsätta festen här, med
mig istället :P 
 
planen för idag är att lära diako att tvätta, och sen antar jag
att jag måste till affären. haha. soft dag. planen för veckan
är bara att ringa och få mitt schema på fredag. om de inte
ringer tidigare och vill att jag ska jobba. sen på söndag ska
jag baka tårta och sånt, för vi ska fira min mamma och min
bror som fyller år.
och sen är det ju måndag och då kommer tim :D 
 
hoppas veckan bara flyger förbi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0