My baby don't mess around because he loves me so and yes I know for sure.

jobbet känns bättre för varje dag, man vänjer sig vid äckliga lukter
och äckliga syner, snart känns det kanske inte så farligt. dementa
tanter är väldigt roliga att prata med iaf.
känns skönt att få sova ut och vara ledig idag. ska på inflyttningsfest,
och imorgon blir det födelsedagsfest, fall jag inte är alltför bakis och
slutkörd..

känns kul att ha saker inplanerade, när jag tänker efter har jag
verkligen inte gjort nåt vettigt på hela hösten i övrigt. utom den
tiden jag har varit hos min älskling, såklart. bokade biljett idag igen,
åker om 18 dagar. det är en lång tid men det känns ändå bra att ha
det bokat och klart, nu vet vi iaf när vi ses igen. och det ska bli såå
kul att gå på renskes 25årsfest.
tills dess ska jag jobba jobba jobba, så jag blir rik till julen. får ju
min lön först i slutet av november, men det är inte så tokigt, för då
kommer jag kanske få en hel del. hoppas jag på. kommer nog få
jobba massor, det är bra. nu är det dags att ta tag i mig själv och 
duscha och äta frukost. och kolla på one tree hill med diako tills 
det är dags att åka till enköping på inflyttningsfest! kommer få 
sova på golvet haha men överlever nog :P  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0