morning comes sometimes with a smile, sometimes with a frown.. yeah so i never want to worry, if you're gonna stay around.

so let's grow old together
we'll grow old together
this old love - lior (sök på youtube, NU!) 
 
 har varit hemma i två och en halv timme redan. fan vad snabbt tiden går
när man är ledig och vad sakta den går när man jobbar. det gick bra idag
iaf, det var första riktiga dagen, dvs jag gick inte dubbelt med nån utan fick
själv inse vart jag behövdes och vad jag skulle göra hela tiden. nu sitter
jag här och har nästan ångest över att jag måste ta mig ända till köket,
stå på mina ömma fötter och laga middag och lunchlåda för imorgon.
handlade igår iaf, så jag har mat tackochlov. annars skulle allt kännas
hopplöst. haha. det är helt sjukt vad utmattad man kan bli på så kort
tid. imorgon jobbar jag två timmar mer än idag.. jag ber och hoppas
att ingen i korridoren eller i närheten tänker ha megafest ikväll, isåfall
smäller jag av, jag måste nämligen lägga mig vid tio om jag ska kunna
vara människa innan lunchtid imorgon. jobbar även hela söndagen.
på måndag får jag min belöning för all möda: en fantastisk bastukväll
i goda vänners sällskap, kan det bli bättre? och packa tills tisdag då
jag åker till min älskling. det är då 27 dagar sedan vi sågs senast.
jag vet inte om det är mänskligt, jag vet inte om det kan gå, men jag
står ut så länge det går. det gör vi båda. nu vet vi iaf när vi ses gången
efter denna, och även gången efter det. nu är man mer beredd liksom. 
 
min dator leker knas och stänger av sig när man pluggar in nåt i usb-porten,
varför gör den så? jag ska försöka tjata hit fabian någon dag så får han fixa
det, tur att man känner ett sånt datasnille! :D 
nä, nu måste jag verkligen laga mat. och diska lunchlådor som jag
glömt senast på jobbet, tre stycken. haha. jag är nästan lika dement
som tanterna ibland?? 
 
mitt rum är svinkallt. holland är kanske lite varmare än sverige, HOPPAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0