heaven knows what happens now

if you leave - nada surf.
en av världens bästa tror jag. 
 
 
det var tre veckor sen jag skrev sist.
sen dess har jag haft besök av en timmieboy
och så har jag jobbat. det är ungefär det som
har hänt. och så har vi julpyntat i korridoren. ni
som har varit här förr skulle knappt tro era ögon
om ni såg hur det ser ut nu. sagolikt underbart :)
100% julstämning. man blir liksom lycklig varje
gång man går in i köket. 
 
igår var vi ute på nation, jag och katerin. vi festade
med nicola och hans två italienska kompisar som
var på besök. ikväll ska vi laga köttbullar åt dem. 
 
har inte så mkt att säga. jag och tim ska ha nyårsfest,
hjärtligt välkomna :) vi ska ha middag först, jag, tim,
hannes, hannes dejt, falko och greken. ska bli kul! 
 
imorgon ska jag köpa julklappar. fy fan vad jag, jämfört med
förra året, är råpank. det blir fyndjulklappar för hela slanten. haha.
har redan köpt tims present dock, inget fynd där inte haha, får leva
på knäckebröd fram till jul, men det kommer den vara värd :) hoppas
han gillar den bara.. 
 
och bangladeshparet har äntligen flyttat!!! de skrev ett brev till
korridoren, haha, 'hope we will be friends always, blah blah blah'
och vi andra ba WHAT? friends? HAHA. spännande. hejdå.

om 18 dagar kommer timmieboy och firar jul och nyår med mig :)
ska bli mysigt att ha någon att vakna upp brevid i två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0