wherever you go

jag är sjuk. hostig och jävlig. och ont i halsen har jag också.
och allt suger lite när man inte har jobb och är pank som en
kyrkråtta (undrar varför man säger så egentligen?). har ingen
vidare aptit. åt lite pasta till frukost och nyss åt jag grönsaksbiffar
till middag. har varit duktig och tvättat idag dock. hade inte tvättat
sedan jag kom hem från holland. haha. jag fattar inte hur mina
kläder räcker till, men de verkar aldrig ta slut i garderoben. inspirerad
av isabells garderobrensande funderade jag imorse på att börja
rensa i min också, men sen kom jag på att jag ju faktiskt rensade
min rejält när jag flyttade i mitten av december. så jag har inte så
mycket kläder som jag inte använder. men mycket kläder, det har
jag ju..

jajja. det är ganska jobbigt att vara sjuk, planen var ju att
gå ut ikväll, men det blev ju inget. varför är jag ALLTID sjuk??
nej. där ljög jag. jag är inte alltid sjuk längre. förut var jag
alltid sjuk. nu har jag faktiskt inte varit sjuk på länge, förutom
min virusinfektion i halsen för några veckor sen när jag var i
holland. jag börjar faktiskt undra om det inte är min hals det
är fel på, och inte mitt immunförsvar. för alltid när det är nåt
fel på mig så är det halsen som gör ont. alltid. kanske borde
kolla upp. ja, det ska jag göra. när jag får jobb. för nu har jag
inte ens råd att gå till doktorn. haha tragiskt? ja!
 
jag har en ganska mysig kväll för mig själv faktiskt. haha.
först tvättat som en galning, sen vikt och lagt in i garderoben
(är inte riktigt klar med det än om jag ska vara ärlig) sen har
jag kikat lite på facebook och så, och nu ska jag ladda ner
den nya will smith-filmen och kika på. ögongodis minsann!
kanske bjuder jag mig själv på ett glas vin som jag ändå köpt
till den från början tänkta utgången. och lite popcorn. haha,
fick ryck häromdan och köpte tre trepack popcorn, för att man
tjänade typ en krona eller två på att köpa tre på samma gång.
haha. konsumentidiot.

medans filmen laddas hem ska jag vika färdigt alla handdukar
och städa. välbehövligt. har ju lovat mig själv att storstäda
rummet den här veckan så det är nog dags att börja om
det ska hinna bli gjort, haha, ni som har sett mitt rum förstår nog. 
 
nu regnar det. jag tror att jag har feber. jag är helt konstig i huvvet.
jag tror jag ska flytta härifrån. det känns som att jag måste det,
om jag ska klara av ett normalt liv. allt här påminner om stunder
att längta tillbaka till. allt påminner om dig.
eller jag väntar och ser, vill ju se vad det är för nya människor som
flyttar in. kanske känns okej att bo kvar ändå, om det blir som en
familj som med alla som bodde här förra terminen. nu är det bara
ensamt och jävligt. alla minnen som smyger sig på. antar att de
nya får nycklarna den 15e, så hoppas på en massa nya grannar
på fredag. hej.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0