we're just ordinary people, we don't know which way to go

holland. fantastiskt. det ar sjukt vad fort tiden gar har,
jag tror inte klockorna i holland ar riktigt friska, jag misstanker
att de skippar flera timmar varje dag. 
 
i lordags kom jag hit, hade varldens trevligaste flygresa, hade verkligen
dromsallskapet i flygplanet. tva hollandska man som hade seglat upp
en kompis segelbat till sverige. vi pratade oavbrutet hela resan, det
var helt sjukt. vi pratade till och med en del hollandska! jag kan! wiie!
flyget var en kvart for tidigt sa jag kutade ut till tims bil pa parkeringen
utanfor flygplanet och overraskade honom! vi pussades i kanske en
halvtimme?? haha. sen akte vi hem till hans foraldrar och hade en
perfekt kvall. i sondags har jag absolut ingen aning om vad vi gjorde.
jo! tim hade fotbollsmatch och jag, tessa och renske satt pa stolar
uppe pa en trappa och tittade pa.

i mandags hade jag en telefonintervju for jobbet i amsterdam och det gick
bra, blev kallad till en personlig intervju pa onsdag.
sen var det dags for min overraskning och AH, VILKEN KARL! nar jag
kommer in pa hans rum spelas het is een nacht, det ar tanda ljus
utspridda i rummet, tim hade kopt ett sant vitt linne jag namnt nan
gang att jag tycker ar hett och sa hade han hallt upp champagne,
lagt fram jordgubbar och baguett och kopt min favotzatziki. och
skrivit ett jattefint kort. och kopt jattefina presenter som jag fick
och AH. VILKEN KARL. 
 
tisdan flog forbi. sen var det onsdag och intervju i amsterdam! spannande!
det gick bra. tror jag. fick gora en massa tester haha. fick bla. ett email fran
en man som undrade om vad som var inkluderat i hotellpriset fran booking.coms
hemsida och sa var jag tvungen att hitta pa ett svar som jag skrev pa engelska
och sen var jag tvungen att oversatta tva email fran engelska, ett till finska och
ett till tyska. det till tyska gick bast tror jag :O fick hjarnstopp och kom inte pa
vad kreditkort hette pa finska. naval. far veta inom tva veckor!
sen gick vi runt lite i amsterdam, jag shoppade lite och var LYCKLIG!
pa kvallen sa cyklade vi runt hela stan i hopp om att hitta en supermarket
som var oppen men ack, efter klockan atta ar det sa gott som stangt. ALLT.
javla holland. ingen supermarket stanger klockan atta i sverige?? inte i
uppsala iaf. tacka vet jag ica vast<3
haha. naval. vi kopte mat pa centralstationen till slut, och sag 'the black book'
den var spannande och bra. idag har vi varit pa stan och nu ar tim pa fotbollsmatch.
han kommer hem om tva timmar och da ska vi forfesta och ga ut :) ska bli kul.
jag har kommit fram till att jag typ bara har med mig partyklanningar, sa det var
faktiskt svart att valja en :P 
 
pa sondag ska vi till EFTELING!! ska bli skitkul. det ar en asstor nojespark och
ahhh jag kommer bli helt lyrisk och springa runt som ett barn. vad fantastiskt
det ska bli! vi ska dit med hela tims familj, det ar en familjedag liksom :)
imorgon ska vi till ikea och kopa nya grejer till tims rum som han btw fick idag.
vi hjalptes at att lyfta in hans skrivbord och JAVLAR vad tungt det var. nar vi var
klara sa tim att han var sjukt stolt over mig, da blev jag glad och tankte att
smartan i handerna inte var forgaves trots allt :P  
 
HAHA NU KOM JAG PA ATT TIM INTE HAR NAN LAMPA! vi skulle kopa en idag, 
men vi glomde bort det. och nu borjar det bli morkt. riktigt morkt! haha. maste
fraga nan korridorsgranne om en lampa att lana.. klantigt!
 
dagens lat ar everything med lifehouse. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0