don't know why i'm still afraid, if you weren't real i would make you up

Hejsan. Idag är jag på lite bättre humör. Sov jättegott på
madrassen i mina föräldrars vardagsrum och har bestämt
mig för att åka hem idag. hem till mig :P hoppas på att
några nya grannar flyttar in imorgon eller så, för som det
är nu är det bara jag och vad som visat sig vara en knarkare
som är hemma. inte så jättemysigt. malin gör mig sällskap
inatt dock :)
igår vaknade jag på gråthumör. jag ville typ bara dö. men när
jag äntligen bestämt mig för att ta mig upp ur sängen och
kolla min mail hade jag fått kanske världens finaste kärleks-
email. av tim såklart. det var verkligen jättefint, tack vare det
räddades min dag. gick ut och spelade lite fotboll och hoppade
lite hopprep. kände verkligen av de där hormonerna man får
av att röra på sig, glädjehormoner. jag liksom inte rört på mig
sedan i söndags. nu pratar jag på msn med min lilla syssling 
vanessa, SÖT! och så väntar jag på att malin ska komma hem
så vi kan spela lite fotboll. det är kul. och så håller jag på att
bränna en skiva till tim :P hoppas han kommer gilla den, men
det är jag ganska säker på att han kommer :P om 12 dagar åker
jag till honom. wiiiie :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0