mysteriet deg

den här dagen är deprimerande. det hänger regn i luften och
jag väcktes klockan halv åtta av att rörmokaren kom, mina
föräldrar håller nämligen på att bygga bastu och bygger om
badrummen. men jag somnade fort om trots allt bankande, 
efter att ha skrivit tim ett lycka till-sms eftersom de skulle börja 
köra mot berlin på morgonen :) när jag väl vaknade igen kom 
malin hit och vi såg på monopol. jag mådde inge vidare och 
låg mest i min 'säng' dvs madrassen som ligger på mina 
föräldrars vardagsrumsgolv just nu :P efter det åkte jag och 
handlade med mina föräldrar och bestämde mig för att 
stanna ännu en natt hos dem. nu lagar mamma världens 
godaste mat och senare ska jag göra cheesecake och se 
på film med min bror som även han kommit hem på besök. 
för en vecka sen hade jag precis kommit hem till sverige,
med tim vid min sida och vi hade 6 fantastiska dagar att
se fram emot. nu är det hans tur att vara på semester
och min tur att sitta hemma och längta efter honom.
hoppas jag får jobb snart och kan tjäna lite pengar,
jag vill till holland NU!

lyssnar på mysteriet deg med lisa nilsson. fantastiskt. det 
är otroligt hur musik kan göra allt så mycket bättre. så mycket
lättare. hur det kan påminna om hur bra man har det egentligen.
jag tänker på mysteriet dig 
och under över alla hinder 
att du älskar mig 
jag tänker på mysteriet dig 
och under över alla hinder 
att du älskar mig

 
om jag vore rik skulle jag åka till holland hela tiden
och överraska tim :) typ såhär:
 
 
until next time! Xx Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0