nystart

hejhej. jag tröttnade på alla gamla inlägg och börjar på ny kula.
från och med nu ska jag skriva ofta. (ja, jag vet, haha, jag har sagt
det förr men den här gången tror jag själv att det kommer hända :P)
haha. nu ska jag dock inte skriva långt eftersom klockan är 01.30
och jag borde sova. idag har jag gått en långpromenad med eric
och hans hund sergej. det var mysigt. sen cyklade jag hem till mina
föräldrar i motvind och sedan dess har jag suttit här och fått tiden
att flyga genom att bland annat prata med tim i vad som kändes
som tio minuter men var en dryg timme. imorgon åker han på
semester och jag ska cykla runt och lämna mitt cv till olika ställen
och hoppas på att de behöver min arbetskraft nånstans :P har
kompletterat mitt CV ikväll och bytt bild.. spännande va? eh. jag
är trött. until next time! Xx Kickan 

ps här kommer något som kanske kan muntra upp er lite. jag gillar den och
önskar att den satt på min vägg istället för i tyskland hos niko. haha. god natt.
 
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0