Niemand - Guus Meeuwis

Geef mij nu je angst - Guus Meeuwis
åh. tim. holland. en vecka kvar. can't wait!! 
7 nätter, 7 mornar kvar. om två dagar kan 
jag redan checka in på internet. ahhh! :D
 
har återhämtat mig sedan en smärre urladdning efter anställningsintervjun igår,
den gick bra, det var inte därför jag grät. jag kunde inte göra något på hela kvällen
så jag bangade planerna på öl med emelie. pratade med 'tanten' i korridoren
(hon är typ 25 men är väldigt lillgammal och har en 'pojkvän' som man snarare
kunde beteckna som 'gubbvän' han är gråhårig och har skägg.) iaf. hon var
pratglad och vi pratade om sommaren och så. när jag frågade vad hon hade
gjort i sommar sa hon 'varit hemma på gården i enköping mest, syltat och saftat'
då ville jag skratta men det gjorde jag inte. av artighet. jag skyndade mig dock in
på mitt rum så jag fick fnissa lite iaf. hahah. nåväl. det var ett bra sätt att bli lite
uppmuntrad efter allt deppande. Sen laddade jag ner hancock (såg bara början
igår, sen somnade jag).

idag vaknade jag klockan elva av att tim smsterrade mig för att jag skulle
komma in på msn. han hade äntligen hittat ett internet-café i milano där
han är nu. imorgonkväll åker de till franska rivieran. inte alls avundsjuk
är jag!!! om ni undrar. vi pratade kanske i en timme.
sen ringde emelie och vi bestämde oss för att ändra den planerade lunchen
till en pizzamiddag istället, innan vi påbörjar våran inplanerade emelie-kristin-kväll. värt!
vi har inte träffats på hela sommaren liksom, har ju inte vart hemma.. jaja. ska bli mysigt! 
 

nu är det frukostdags och sen ska jag nog sova lite middag, kände mig inte
färdig med sovandet. sov så fruktansvärt dåligt de tre föregående nätterna
att jag har en del att ta igen. ciao!



Kommentarer
Postat av: trex

haha men sötis då! såklart jag INTE ska börja snacka småländska. det är riktigt fult :P haha. fast tyvärr har jag fått stå ut med den hela helgen så jag har tänkt på den dialekten men pratar fortfarande min egna! :P

jo, jag har faktiskt hittat din blogg för ett tag sen ;) lagt till den på bloggkoll.com

allt gick bra på lägret!

Puss

2008-08-17 @ 14:09:38
URL: http://trex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0