inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt. men det skälvde när du rörde vid mig.

de senaste dagarna har varit ganska bra. dels för att jag har
tagit tag i mig själv och blivit nåt annat än en apatisk zombie
som bara deppar över att jag är pank, dels för att någon jag
saknat hörde av sig häromdan, dels för att timmie har ringt
två gånger, dels för att kristin är tillbaka från turkiet äntligen
och dels, för att jag har fått en anställningsintervju. ja, det är
sant! imorgon klocka tio :) i solna.. är så himla glad att anna
var en ängel och erbjöd sig att lotsa mig dit. jag är ju helt
lost i sthlm, hittar inte ens till tunnelbanan själv? hur skulle
jag klarat av att ta nån tunnelbana till solna klockan nio på
morgonen då jag för övrigt inte varit vaken på över ett HALVÅR.
haha. jag måste liksom åka från uppsala klockan åtta. jag
kommer ju gå av på mitten. kaffeknarka säger jag bara.
kaffe kaffe kaffe. 
idag har jag sökt lite fler jobb också, hoppas ju på kassajobb egentligen..
bättre betalt och inte så jobbigt :P haha. nåväl. jag tar väl det jag får,
antar jag. trodde ärligt att det här med att söka jobb skulle vara himla
mycket enklare. men man måste ju verkligen jobba för att få nåt... haha. 
 
om nio dagar åker jag till holland. åh :) 
 
oj jäklar. klockan är snart fem och jag sitter fortfarande i
fotbollsshorts och linnet jag sov i, haha. skulle vilja gå
ut och kicka lite boll men eftersom jag fortfarande nyser
som en galning och är jättehes är det kanske inte en så
bra idé.. måste ju vara fit for fight imorgonbitti! :) och jag
måste leta reda på nåt att ha på mig också.. hmm svårt.. 
 
tot snel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0