bara lite kärlek tidigt när man vaknar

mera värt än kaffe, när man ska börja dan. 
tim ringde när jag fortfarande låg och halvsov. vad fantastiskt!
vi pratade tills hans telefonkort tog slut. han är i prag nu.
 
resten av dan har jag varit äckligt oambitiös och verkligen
inte gjort något produktivt. utom att duscha. haha. nu sitter
jag och kikar på svensk reggae på youtube och sörjer att
jag inte är på urf. fast med tanke på vädret är jag inte så
jättebitter längre. det är rätt skönt att mysa hemma. 
 
har bokat biljetter till holland också. mysigt!! åker den
23e (tim kommer hem den 22a) och återvänder till
sverige den 3e september. eftersom jag är pankare
än pankast betalar tim biljetten men han ville det
faktiskt :) om han inte hade varit tvungen att vara
hemma i fotbollssäsongens start hade ju han åkt
till mig istället ändå. om nån missat det vid det här 
laget så tycker jag om honom ganska mycket faktiskt. 
han är faktiskt ganska fin och gör mig faktiskt ganska glad.
 
btw. idag är det 080808. spännande. eh grattis stockholm då? 
och nu blev det lite finare väder! hurra! kanske blir en nationskväll ändå, vem vet :)
 
haha hittade just skönaste videon. björn - son of a gun, på youtube.

åh åh åh! email från tim! dagens höjdpunkt. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0